|
 |
pozew przeciw mBank - bankowość mBank |
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Don Pedro
Administrator
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 0:33, 17 Sty 2008 Temat postu: Do rzeczy: |
|
|
1. Potrzebne Wasze zgłoszenia. Im będzie nas więcej tym lepiej.
2. Potrzebne zgłoszenie osoby, która mogłaby się zająć tą sprawą.
3. Podobnie: opinie i sami chętni znający odpowiednie dziedziny prawa. Jeśli wiadomości, to proszę odsyłać do artykułów, paragrafów, źródeł w sieci.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Don Pedro dnia Czw 1:06, 17 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
 |
lucy
Gość
|
Wysłany: Czw 7:21, 17 Sty 2008 Temat postu: mbank |
|
|
ja sie dołanczam do skargi !! niech jest nas wiecej.
Odpowiedz mBanku-
reklamacje będą uwzględniane indywidulanie.
ide do mojego prawnika,
jak bede cos wiedziec - dodam
|
|
Powrót do góry |
|
balamut
Gość
|
Wysłany: Czw 8:35, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
można spróbować, ale czy to cos da ??!! tez się dowiem jak to ze stronyu prawnej wygląda i dam znać. pozdrwaiam
|
|
Powrót do góry |
|
rusek1
Gość
|
Wysłany: Czw 8:56, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Przychylam sie powyzszych stwierdzen, jestem oburzony cala ta sytuacja, jezeli bedzie juz cos wiadomo prosze o wpisanie na forum. Pozdrawiam wszystkich dotknietych ta sytuacja i bledem mBanku
|
|
Powrót do góry |
|
malgosiak1
Gość
|
Wysłany: Czw 9:10, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
A ja się nie dołączę .O co Wam chodzi, każdemu może zdarzyć się jakaś wpadka, też miałam potężny debet i brak dostępu do kasy przez 3 dni na pewno będzie to zrekompensowane-pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
pikiel
Gość
|
Wysłany: Czw 9:19, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
należy zacząć od znalezienie prawnika i zapytania, za ile sie podejmie. Najlepiej gdyby to był ktoś średnio znany, komu bardzo zależy na popularności - może Giertych?
|
|
Powrót do góry |
|
seba
Gość
|
Wysłany: Czw 9:35, 17 Sty 2008 Temat postu: :( |
|
|
O co mi chodzi?
We wtorek miałem umowiony montaż kuchni w mieszkaniu. Czekałem na niego 2 miesiące. Gdy we wtorek rano chciałem wypłacić pieniądze z konta - miałem -26 tyś!!! Monterzy nawet nie wniesli mebli do mieszkania. Odjechali z powrotem. Dziś gdy proszę o ponowny montaż - kazą mi płacić 2500 za dojazd (ok 100 km od warszawy). Stracili pieniadze za dojazd a przede wszystkim CZAS.
Wiec pytam się, dlaczego mam JA płacić 2500 zł za to że nie mogłem zapłacic za usługę??!
Wczoraj złożyłem reklamacje w Mbanku. Mają 10 dni na odpowiedź
pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
lukasz
Gość
|
Wysłany: Czw 10:05, 17 Sty 2008 Temat postu: Jestem z Wami |
|
|
Moze uda sie cos razem zdzialac. Bo cala ta sytuacja to jedna wielka kpina.
|
|
Powrót do góry |
|
Marek Wiś
Gość
|
Wysłany: Czw 11:18, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ja też się dołączam. Postąpili bardzo nieprofesjonalnie i powinni ponieść konsekwencje.
|
|
Powrót do góry |
|
Gość
|
Wysłany: Czw 12:37, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Witam !!! Ja miałem debet około 70 tyś i brak środków które teoretycznie powinienem mieć także dołączam się .
|
|
Powrót do góry |
|
Don Pedro
Administrator
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:03, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
malgosiak1 napisał: | A ja się nie dołączę .O co Wam chodzi, każdemu może zdarzyć się jakaś wpadka, też miałam potężny debet i brak dostępu do kasy przez 3 dni na pewno będzie to zrekompensowane-pozdrawiam. | Małgosiu, właśnie o to chodzi, żeby brać odpowiedzialność za swoje deklaracje. mBank jest bankiem i ma zabezpieczać i pomnażać nasze pieniądze. Jeśli ufasz i wierzysz, że Ci to zrekompensuje w wystarczający dla Ciebie sposób, to oczywiście masz do tego prawo, jak i do tego żeby całe życie się uczyć.
Seba, ja też złożyłem reklamacje i tak się teraz zastanawiam, czy to, że tak zrobiłem nie powoduje, że już nie moge mieć innych roszczeń względem mBank (przede wszystkim jeśli ją rozpatrzą pozytywnie). Zachęcam Cię jednak do śledzenia naszych ustaleń (mam nadzieję nawet poczynań), może w którymś momencie zechcesz się dołączyć.
Serdecznie Was proszę, piszcie co udało się Wam ustalić? Również zachęcam do rejestracji - wprowadzi to trochę pożądku (ta sama osoba będzie pisała zawsze pod tym samym nick'iem, ale jeśli będziecie wpisywali zawsze ten sam, też będzie ok). Również z tego powodu, że gdy zaczniemy działać konkretniej i tak będziemy musieli poznać podstawowe swoje dane w tym miasto zamieszkania. Ja jestem z Katowic.
Aha, podejrzewam że moje ogłoszenie na stronie mBank'u długo nie pogości, z tego powodu proszę Was o poinformowanie o takiej inicjatywie swoich znajomych, którzy zostali pokrzywdzeni w ten sam sposób. Jeśli gdzieś natkniemy się na podobną inicjatywą proponuję się zjednoczyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Marek Wiś
Gość
|
Wysłany: Czw 14:48, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Don Pedro - dobrze, że rozpocząłeś ten wątek na forum. Jeśli masz troche czasu to dobrze byłoby poszperać po innych forach a nawet założyć tematy z linkiem tutaj. Na początek powinni skubańcy (czyt. mbank) oddać chociaż odsetki za te dwa dni od kwot niesłusznie zaksięgowanych, ale o i o to pewnie będzie trudno.
W każdym razie myślę, że w pojedynkę nie mamy szans. Jeśli uda się znaleźć kogoś kto stracił na tym dużo (np. Seba) a jednocześnie trochę zna się na prawie albo ma dobre kontakty - wtedy mamy jekieś szanse. No i jeszcze inny problem - nasze konta sa naszą prywatną sprawą i trzebaby we wspólnym wniosku podać szczegóły innym - ludziom których się zupewnie nie zna - a na to niewiele osób pójdzie - chyba że jakiś doby adwokat czy kancelaria weźmie ochronę tych danych na siebie.
No i możnaby jeszzce zawiadomić UOKIK - oni powinni z urzędu tą sprawę wyjaśniać - w końcu mają nas chronić. Może ktoś zna tam kogoś - to pomógłby w złożeniu wniosku?
Reasumując - mbank musi za to zapłacić - można jeszcze próbować w mediach - niech się rozprzestrzeni info jak ten bank traktuje klientów.
Pozdr.
|
|
Powrót do góry |
|
Don Pedro
Administrator
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:22, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Słusznie. Tak żeby wszystko było w miarę ok dla nas i żeby mBank nie był za bardzo poszkodowany, to uważam, że:
1. Powinniśmy dostać odsetki tak, jakbyśmy udzielili kredytu mBank'owi (z tym, że myśmy tych pieniędzy nie mieli, czyli od kwoty, jaką ktoś miał na plusie, albo za straty moralne, od całej sumy, jak uważacie?). Na warunkach jakie umożliwia mBank swoim klientom.
2. Zwrot poniesionych strat. Takich, które można udokumentować.
3. Rekompensata za straty moralne. Ja jak zobaczyłem na koncie ca -6900PLN, to lekko spanikowałem. Pamiętałem dobrze, że karty nie zgubiłem, ale i tak w panice to sprawdzałem. Potem w panice zmieniałem (niepotrzebnie) PIN karty.
A NAJGORSZE JEST TO, ŻE MBANK MA GŁĘBOKO, ŻE KLIENT NIE MOŻE DYSPONOWAĆ SWOIMI PIENIĘDZMI!!! Co to w ogóle jest, przedszkole, żeby mnie w kącie stawiać? Nawet nie pozwolę, żeby tak robiono mojemu dziecku!
Jutro postaram się udać do Federacji Konsumentów, zobaczymy co na to powiedzą? Oczywiście będą odradzali samodzielne skarżenie, ale i tak posłucham. Potem oczywiście porozmawiam, jak to będzie w przypadku skragi zbiorowej?
A tak w ogóle, to po prostu zachęcam do zamknięcia konta.
Tak jeszcze przy okazji, to nim zwrócono mi pieniądze potwierdziłem u pracownika mBank sprawę, której się domyślałem. Mianowicie: przy zamknięciu konta, bez względu na błędy w księgowaniu, otrzymuje się zwrot prawdziwego salda. No to by było w sytuacji, gdyby mBank długo nie potrafił sobie poradzić z tą sprawą, bo wypowiedzenie umowy trwa 30 dni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Don Pedro dnia Pią 16:44, 25 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
Don Pedro
Administrator
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:28, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Marek Wiś, całe forum założyłem dla tej sprawy.
Mysza @ [link widoczny dla zalogowanych] napisał: | 17.01.2008, 14:51
Ja złożyłam reklamację wczoraj w godzinach porannych, żenującym był więc SMS, którego dostałam w godzinach popołudniowych informujący o problemie jaki pojawił się na moim rachunku :( Zastanawia mnie jednak jak system mógł "przełknąć" 15 wypłat skoro mam założoną blokadę na 3 wypłaty z bankomatu - może ktoś mnie oświeci? Poza tym w umowie nie mam przyznanej linii debetowej a takowa się pojawiła na moim rachunku.. domniemuję zatem, że usługa z której korzystam nie jest zgodna z zawartą z mBank'iem umową. "Niedopuszczalna jest sytuacja, w której bank dysponuje środkami pieniężnymi konsumenta bez jego zgody, a często nie informując go o tym. Praktyka ta jest niezgodna z prawem bankowym, gwarantującym posiadaczowi rachunku możliwość swobodnego dysponowania środkami pieniężnymi na nim zgromadzonymi" Pozostaje kwestia ubezpieczenia karty, które mam i za które płacę - mam nadzieję, że zostanie mi anulowana opłata za styczeń 2008. Osobiście zgłoszę się do UOKiK ze skargą. Polecam: uokik.gov.pl A konto? Przenoszę do Inteligo :] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Don Pedro dnia Pią 1:08, 18 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
Biedny_Student
Gość
|
Wysłany: Czw 22:26, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
ja takze przenosze do inteligo. Ja gdy zobaczylem - 3000 na koncie to omalo z krzeselka sie nie wypierdzielilem.
|
|
Powrót do góry |
|
Gość
|
Wysłany: Czw 23:55, 17 Sty 2008 Temat postu: Re: Do rzeczy: |
|
|
Don Pedro napisał: | 1. Potrzebne Wasze zgłoszenia. Im będzie nas więcej tym lepiej.
2. Potrzebne zgłoszenie osoby, która mogłaby się zająć tą sprawą.
3. Podobnie: opinie i sami chętni znający odpowiednie dziedziny prawa. Jeśli wiadomości, to proszę odsyłać do artykułów, paragrafów, źródeł w sieci. |
WCHODZĘ,tylko co to da??
|
|
Powrót do góry |
|
Alex
Gość
|
Wysłany: Pią 1:02, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Biedny_Student napisał: | ja takze przenosze do inteligo. Ja gdy zobaczylem - 3000 na koncie to omalo z krzeselka sie nie wypierdzielilem. |
Omg
Cytat: | http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,wid,9567984,wiadomosc.html?ticaid=15329 |
Jeden raz wystąpił błąd. jeden. A wy już wyklinacie w niebiosa ten bank i chcecie słac pozwy do sądu byle by przysporzyć im jak najwięcej strat.
ludzie, nie podejmujcie pochopnych decyzji...
Wiem że jesteście źli, ale prędzej to wy na tym stracicie a nie ten bank.
Czas, nerwy... Przecież to nie są złodzieje. Oni zwrócą wam te pieniądze.
Przecież nie zostawią tego ot tak poprostu...
pomyslcie...
a w inteligo płaci się za konto. Jak jesteś biedny student to lepiej dla ciebie miec konto w mbanku bo tutaj nie będziesz tracić pieniędzy..
|
|
Powrót do góry |
|
Don Pedro
Administrator
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 1:18, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Witam przedstawiciela mBank'u: Alex.
Słuchajcie, to jest chyba [link widoczny dla zalogowanych]:
Zaraz się zaznajamiam z odpowiednimi punktami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Don Pedro
Administrator
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 4:32, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Luki - adres zbanowany, zauważyłeś, żeby tu ktoś kogoś wyzywał? Jeśli nie rozumiesz naszego stanowiska, to będziesz żył w kraju, w jakim Ci się podoba.
klient - to samo, ip zbanowane, niestety pewno macie zmienne, to jest forum dla osób, które mają inne zdanie, po co tu piszecie? załóżcie sobie swoje forum i tam pracujcie nad strategią całowania mBank'u w... pięty.
W regulaminie nic, co asekurowało by mBank od takiej sytuacji nie znalazłem.
Alex - nie jeden jedyny raz, bo jesienią mieli awarię wpłatomatów (tak, tak, też nie ich wina), i się bujałem z pieniędzmi i nie mogłem porobić przelewów (przez coś 2 tygodnie), a niedoinformowani pracownicy robili ze mnie idiotę i jeździłem od wpłatomatu do wpłatomatu. Akurat wykonanie przelewu nie było dla mnie nieskończenie ważne, ale dlaczego pracownicy byli niekompetentni (źle poinformowani)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
nordi
Gość
|
Wysłany: Pią 8:14, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Witam szystkich.
Jak zauważył Don Pedro toniepierwsza wpadka mBanku. Były jużpodobne w 2004 i 2006. Pytanie czemu nie potrafili się zabezpieczyć? Ja co prawda uniknęłam operacji kartą,ale i tak mam namieszane na koncie.
To nie były problemy tylko z kartami VISA!!! W moim przypadku były ustawione 3 przelewy przyszłe z datami 14, 15 i 17.01. Wczoraj loguję się na konto i w komunikatach mam wiadomość, że 2 nie zostały zrealizowane. Z historii operacji wynika, że jeden z dnia 14, który ponoć jest niezrealizowany poszedł. Przelew z 15.01. został zrealizowany DWUKROTNIE, a na trzeci zabrakło w tym momencie środków. SKANDAL!!! I pomyśleć, że zastanawiałam się nad przeniesieniem tu konta firmowego w ogóle bym się nie pozbierała. Pani z infolinii słuchała wręcz z niedowierzaniem, bo awaria dotyczyła tylko operacji z kartą Visa. Skoro takie sytuacje zdarzają się cykliczne to świadczy o totalnym lekceważeniu klientów. A co do reklamacji, to powiedzieno mi, że w ciągu 30 dni!!!
|
|
Powrót do góry |
|
Marek Wiś
Gość
|
Wysłany: Pią 8:23, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Wg mnie tu nie chodzi o nawet o błąd - bo on może zdarzyc sie każdemu.
Tu chodzi o traktowanie klienta (brak właściwych zabezpieczeń).
Przypominam, że bank to ma być instytucją publicznego zaufania.
Pisanie, że mają (mbank) "najnowocześniejszy system w Polsce" to już beszczelność.
A co do tej wypowiedzi Lukiego - jak widać mbank już stara się różnymi drogami ratować skórę.
W innym kraju płaciliłby grubą kasę wszystkim poszkodowanym.
Fakt - konto trzeba zmienić. Mam nadzieje, że inne banki (konkurencja) dadzą teraz lepsze warunki konta, żeby podebrać trochę klientów mbnkowi.
Najgorsze jest to, że mbank zmniejsza zaufanie do całego systemu bankowego w Polsce - a tu już powinny wkroczyć inne banki, nie mówiąc o nadzorze bankowym (NBP).
Pozdr.
|
|
Powrót do góry |
|
Marek Wiś
Gość
|
Wysłany: Pią 8:28, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
nordi
moja znajoma miała też problemy z kontem - wszystkie operacje jakie wykonywała przez weekend zostały cofniętę i nagle miała do dyspozycji sporą kasę (pewnie naszą)
to nie są żarty - to przecież nasze prywatne pieniądze
a ludzie w mbanku chyba dopiero uczą się ecxela...
|
|
Powrót do góry |
|
KATE
Dołączył: 18 Sty 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:30, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
witam, ja nie miałam debetu ale popieram, jeżeli nie jest winą banku, że przyjmuje do księgowania niezautoryzowane wypłaty i "robi: klientom debety, których nie maja w umowie, to ja serdecznie przepraszam, że się w ogóle czepiamy, a tak serio to niestety z tego co mi wiadomo to sąd jest chyba jedynym wyjściem bo skargo do UOKIK albo KNF raczej niestety nic nie da
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
KATE
Dołączył: 18 Sty 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:37, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Alex
wiele banków ma fajne oferty dla studentów, w których nie traci się pieniędzy i jest o wiele lepsza obsługa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Gość
|
Wysłany: Pią 8:59, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Jak czytam wypowiedzi takich osob jak klient, Luki czy Alex to przestaje sie dziwic, ze w tym kraju jest tak jak jest
W innych krajach (np. Niemcy, Anglia, USA) dba sie o klienta. A tutaj?
I niech nikt mi nie pisze, ze to wina polityki czy historii, bo - za przeproszeniem - gowno prawda
Zalezy to tylko i wylacznie od obywateli - jesli ludzie sa na tyle glupii, zeby nie walczyc o wlasne prawa, to maja tak jak maja, a kraj jest wlasnie taki.
Jak kupujesz lodowke, a ona przestaje dzialac w czasie gwarancji i nie masz gdzie zarcia trzymac, to idziesz ja reklamowac, a nie siedzisz i myslisz sobie, ze raz moze sie kazdemu zdarzyc!
Fakt wiele kasy nie stracilem - nie poszedlem 1 dzien do pracy w ogole (drugi bylem krotko, wiec pewnie mi nie policza), aby zalatwic sprawe. Na platnosci niecierpiace zwloki pozyczylem gotowke, a reszte postaralem sie przesunac na pozniejszy termin.
Ale dlaczego mialem kombinowac bliski zawalu? Przeciez mialem kase w banku, a bank to GWARANT!
Druga sprawa tlumaczenie, ze jest to problem VISY...
1. To nie VISA zablokowala Ci konto a mBank (takze odszkodowanie powinno wyplynac ze strony mBanku dla klientow, a sam bank powinien sie rozliczyc z VISA);
2. Jesli TY nie moglbys splacic raty kredytu, bo zawinilby np. bank Twojego pracodawncy, to bank - bedacy Twoim kredytodawca - zerwalby z Ciebie ta kase razem ze skora!!!
3. Poczytajcie sobie najpierw jak dzialaja korporacje, a dopiero pozniej wypisujcie bzdury o ludziach na tym forum.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
 |
 |
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
 |
|
|